کارگاه آموزشی روابط نامشروع دختران و پسران همزمان با آغاز ایام امتحانات مدارس و دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، هرساله کارگاه آموزشی روابط نامشروع دختران و پسران در دو ماه دی و خرداد همزمان با آغاز امتحانات مدارس و دانشگاه ها در سایه درختان پارک ها و به دور از چشم والدین برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این کارگاه آموزشی پس از امتحان های روزانه دانش آموزان و دانشجویان به صورت گروهی و انفرادی برگزار و افراد با نشستن بر روی صندلی و یا گردش های دسته جمعی و انفرادی در پارک ها جنس مخالف خود را شناسایی می کنند و با توجه به صحنه های رابطه های نامشروعی که در طی سال مشاهده کرده اند، اقدام به برقراری ارتباط می کنند.

 

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کارگاه حضور دختران سوم راهنمایی تا پیش دانشگاهی می باشد، لذا با کوچکترین حرکتی نظیر چشمک، حرکت دست، لب و زبان به پسر درخواست دهنده براساس ظواهر وی جواب مثبت و یا منفی می دهند.

 

پسرها که قبل از امتحان به شدت به ظاهر خود رسیدگی کرده اند، نیز دارای مدل های فراوانی هستند و این تنوع مدل سبب می شود که دختر، به راحتی فرد مورد نظر خود را براساس ویژگی های مد نظرش انتخاب کند و دست خالی از پارک بر نگردد.

 

مدل های موی پسران شامل مدل های جوجه تیغی، تیفوسی، بالشتی و ... و تیپ ظاهری آنان نیز شامل اسپرت، نیمه رسمی مدرسه ای و دانشگاهی، شلخته و ... می باشد.

 

این گزارش خاطرنشان می کند، دخترها بعد از این که با فرد مورد نظر خود ارتباط برقرار می کنند، سریعا مورد تفقد و ابراز علاقه جنس مخالف قرار گرفته و پس از تحریک احساساتشان به فرد مورد نظر اعتماد کرده و شماره تلفن خود را در اختیار وی قرار می دهند.

 

در همین زمان است، که خانواده دختر و پسر ممکن است با ایشان تماس گرفته و پس از این سؤال که کجایی؟ و پاسخ بشنوید: امتحانم طول کشیده و خسته هستم و رفتم جای خونه فلانی تا جزوه امتحان بعدی را بگیرم.

 

پس از اخذ تلفن، ارتباط پیامکی جای خود را به چت در شبکه های اجتماعی می دهد و دختر پس از تفقد و دلجویی مجدد پسر راضی به ارتباط حضوری در پارک یا کافی شاپ و ... می شود و این بار پسر این اجازه را به خود می دهد که علاوه بر ارتباط کلامی ارتباط لمسی نیز داشته باشد.

 

نویسنده  از بیان مراحل بعدی معذور است، اما پیش بینی می کند:

 

پیش بینی می شود، اگر پسری نتواند دختری را جذب خود کند، به دکه روزنامه فروشی رفته و یک یا چند نخ سیگار خریده و آنان را دود می کند و با خوردن آدامس و مقداری ادکلن بوی بد آن را می زداید. اما دختر پس از این که ملاحظه می کند دوستش با پسر مورد نظرش ارتباط برقرار کرده قوه حسادتش تحریک شده و تلاش می کند در روزهای بعدی امتحان هر طور شده با یک پسر ارتباط برقرار کند.

 

گفتنی است، ممکن است پسرها و دخترها قبل از امتحانات به بهانه تکمیل جزوه مراحلی از این ارتباط را گذرانده باشند.

 

هشدار: این مسأله ممکن است خدای نکرده شامل حال دختران چادری نیز بشود

این مطلب قلب انسان را به درد می آورد واقعا ولی چیکار کنم که جز حقیقت ننوشتم....